Image

AS POSTIMEES GRUPP„AASTA ETTEVÕTLUSE AASTA TOOTE” REKLAAMIKOOSTÖÖ STATUUT

AS Postimees Grupp omab kuute maakonna ajalehte, mis katavad kokku kaheksat maakonda. Maakonnalehed omavad tugevat ajaloolist tausta ja piirkonnas tähtsat positsiooni. Piirkondlik ajaleht on kohaliku inimese jaoks personaalne lugemisvara, sest see kajastab just tema elukeskkonda kõige täpsemalt ja puudutab piirkonnas olulisi teemasi. Lugejauuringud toetavad Eesti ajalehtede turgu uurides, et just kohaliku ajalehega jõuab suurima maakondliku katvuseni.


Maakonnalehed saavad reklaamiga võimaluse jõuda kohaliku inimeseni personaalsema sõnumiga ja seda usaldusväärses keskkonnas. Kohalik ajaleht on nišitoode, mis püsib seni, kuni on elu maakonnas aktiivne. Täna moodustavad 90% tiraažist püsilugejad, kes iga päev ja stabiilselt loevad kohalikke ajalehti: see omakorda tõstab ka reklaamikliendi tellitud reklaami märgatavust, sest püsilugeja on tähelepanelikum infotöötleja.


Reklaamikoostöö kasutusõigus kuulub AS Postimees Grupile kuuluva maakonnalehe (Tartu Postimees, Pärnu Postimees, Sakala, Virumaa Teataja ja Lõuna-Eesti Postimees) veebihääletuse tulemusel kõige enam hääli saanud ettevõttele, kellele on omistatud tunnustus paberkandjal, kus peal kajastub maakonnalehe nimi, tunnustuse saanud ettevõtte nimi ning tunnustuse pälvinud toote/teenuse nimetus.


AS Postimees Grupp tunnustab Tartu Postimehe, Pärnu Postimehe, Sakala, Virumaa Teataja ja Lõuna-Eesti Postimehe (iga maakonnalehe kohta üks tunnustuse saaja) „Aasta toote 2025“ laureaati reklaamimahuga 5000 euro väärtuses konkreetselt tunnustuse pälvinud toote/teenuse promomiseks, pakkudes tootevalikut AS Postimees Gruppi kuuluvates maakonnalehtede paberväljaannetes (Tartu Postimees, Pärnu Postimees, Sakala, Virumaa Teataja, Järva Teataja, Lõuna-Eesti Postimees), st et tunnustuse pälvinud ettevõte saab valida endale sobilikud reklaampinnad hinnakirjast https://reklaam.postimeesgrupp.ee/trukimeedia/maakonnalehed/ kogusummas 5000 eurot ja need valitud reklaampinnad avaldatakse valitud maakonnalehe või maakonnalehtede paberlehes. Reklaamikoostöö ei laiene teiste toodete ja ettevõtte üldisteks kampaaniateks (sh töökuulutuste tellimiseks), samuti ei laiene kaanepindadele (esi-, ja tagakaas) ning seda saab realiseerida vaba reklaamimahu olemasolu korral. Reklaam on arvestatud hinnakirja hindades ja selle kasutamist arvestatakse samuti hinnakirja hinnas.


Kõikidele reklaampindadele, mida kasutatakse reklaamikoostöö realiseerimise raames, lisatakse disainitud slogan tunnustuse välja andnud maakonnalehe järgi, nt Tartu Postimehe tunnustuse pälvinud ettevõtte puhul lisatakse reklaamile: ”TARTU POSTIMEES AASTA ETTEVÕTLUS ESITLEB: TARTUMAA AASTA TOODE 2025”. Aasta toote sloganit on veebihääletuse lugeja lemmikuks kuulutatud ettevõttel õigus kasutada oma turundusmaterjalidel: sotsiaalmeedias, toote etiketi osana, kodulehel jms. See on ühisturunduse üks osa, mis tõstab toodet kohalikul tasandil esile.


Koostöö realiseerimiseks tuleb tunnustuse pälvinud ettevõtte esindajal saata vabas vormis kirjalikult infomeil aadressile: reklaammaakonnalehes@postimeesgrupp.ee ning panna kirja ettevõtte nimi, mis maakonnas saadi (või väljastati) tunnustus „Aasta toode/teenus 2025“, millises suuruses reklaampindu soovitakse kasutada, millistes maakonnalehtedes soovitakse reklaame avaldada ja millistel kuupäevadel soovitakse reklaampindu avaldada.


Reklaamikoostöös AS Postimees Grupp poolt pakutava lahenduse mittekasutamisel või selle realiseerimisel väiksemas mahus, ei kuulu kasutamata jäänud osa mingil viisil hüvitamisele. Soovides kasutada reklaamimahtusid rohkem, kui hinnakirjajärgne kokkulepe on, saab tunnustuse saanud ettevõte tasuda koostöö raames pakutavast ületava maksumuse arve alusel. Reklaamikoostöö maksumust ei hüvitata rahas.


Meediamahtu on võimalik kasutada perioodil 01.01.2026-01.06.2026, oma turundusmaterjalidel perioodil 01.01.2026-31.12.2027.